Παρασκευή, 7 Σεπτεμβρίου 2012




ΜΙΑ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΞΕΚΙΝΑ
Μια νέα σχολική χρονιά ξεκινά..Πρώτα από όλα ας ευχηθούμε από τώρα στα παιδιά της νέας Γ' Λυκείου καλή αρχή. Φέτος περισσότερο από κάθε χρονιά, ο καθένας που έχει σχέση με την Δευτεροβάθμια εκπαίδευση έχει το δικό του ρόλο. Ο γονιός πρέπει να στηρίξει το παιδί στην προσπάθειά του. Ο καθηγητής οφείλει να δείξει τις σωστές επιλογές στο μαθητή και να τον οδηγήσει σε αυτές, καθώς επίσης να είναι δίπλα του και σαν εκπαιδευτικός και σαν παιδαγωγός. Ο μαθητής πρέπει να ακολουθήσει της συμβουλές του καθηγητή του και με την υποστήριξη των δικών του να μάθει να πολεμά για επιτυχίες.

Βέβαια κάθε σχολική χρονιά ξεκινάει με δυσκολίες, μία εκ των οποίων είναι η έλλειψη σχολικών βιβλίων. Το πρόβλημα μπορεί, προσωρινά τουλάχιστον, να απλουστευθεί με την ψηφιακή τους μορφή που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, γι΄αυτό και παρακάτω δημοσιεύω ανά τάξη το link με όλα τα σχολικά βιβλία του υπουργείου παιδείας:


Στη Φυσική όπου είναι και η ειδικότητά μου δεν υπάρχει κάποια ουσιαστική διαφοροποίηση της ύλης τόσο για τον εκπαιδευτικό, όσο για το μαθητή. Έχει γίνει μία ανακατανομή των κεφαλαίων της Α' και της Β' Λυκείου (Φυσικής γενικής).Σε όλες τις άλλες Φυσικές η ύλη, προς το παρών τουλάχιστον, μένει όπως ήταν μέχρι τώρα.

Παλιά ύλη
Φυσική Α' Λυκείου
Ευθύγραμμη κίνηση
Δυναμική σε μία διάσταση
Δυναμική στο επίπεδο
Βαρύτητα 
Διατήρηση της ορμής
Διατήρηση της μηχανικής ενέργειας
Διατήρηση της ολικής ενέργειας και υποβάθμιση της ενέργειας

Φυσική Γεν. Β' Λυκείου
Δυνάμεις μεταξύ φορτίων
Συνεχές ηλεκτρικό ρεύμα
Ηλεκτρομαγνητισμός
Μηχανικές ταλαντώσεις 


Νέα ύλη
Φυσική Α' Λυκείου
Ευθύγραμμη κίνηση 
Δυναμική σε μία διάσταση
Δυναμική στο επίπεδο
Διατήρηση της μηχανικής ενέργειας
Διατήρηση της ολικής ενέργειας και υποβάθμιση της ενέργειας
Συνεχές ηλεκτρικό ρεύμα

Φυσική Γεν. Β' Λυκείου
Καμπυλόγραμμες κινήσεις
Διατήρηση της ορμής
Δυνάμεις μεταξύ φορτίων
Ηλεκτρομαγνητισμός
Μηχανικές ταλαντώσεις

Σημείωση: Όποιος μαθητής θέλει, ας μου πει με e mail να του στείλω διαγώνισμα σε οποιαδήποτε τάξη, οποιοδήποτε κεφάλαιο και ότι επίπεδο θέλει ώστε να αξιολογήσει τις δυνατότητες του στέλνοντάς μου το πίσω και διορθώνοντάς το εγώ.

                                                                                                                          

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου